torsdag 22 mars 2012

En liten ettåring...

Tänk, idag för ett år sen startade jag min lilla bakblogg med det allra första inlägget (vilket var ett enkelt men ack så gott våffelrecept, mycket snart är det förresten våffeldagen igen mina vänner..).
Det har bakats i mängder i mitt kök, vilket det visserligen har gjorts i åratal, men kanske ännu lite mera nu. Det är så himla roligt att få föreviga mina skapelser här och liksom ha en liten logg över toppar och dalar, vad som redan prövats på och framförallt att smidigt kunna dela med sig av recept till vänner som gärna vill baka hemma.
Ännu roligare är det ju ifall jag också lyckas inspirera någon annan för mig okänd läsare till att vispa ihop något hembakat. Det känns lite spännande att människor jag aldrig träffat hittar hit, men att vi ju faktiskt har ett gemensamt intresse. Har du någonting på hjärtat i en bakrelaterad fråga så var inte rädd för att höra av dig. Jag blir jätteglad för alla tips och kommentarer!

Imorgon blir det ett maffigt fredagsfirande av bloggens födelsedag; vi vet ju vad jag tycker om att fira, så idag får det räcka med denna söta cupcake som jag tillägnar alla fina fikafantaster därute!

Härlig fredag på er allihop!


1 kommentar: