fredag 25 oktober 2013

HALLOWEEEEN....



Om bara några dagar är det dags för rysmysiga halloween igen, booo... En av dessa amerikanska högtider som jag önskar firades lite ivrigare där jag bor. Jag vill gå på maskerad!
Men jag tänker i alla fall karva i pumpor, nynna på halloweentunes och baka nåt läskigt nästintill oätligt och vara lite extra häxig just denna dag.
I längtan efter detta är det såklart halloween inspiration så att tänderna spricker denna fredag.

 

Sugen på att karva i din egen pumpa? Martha har inspiration för alla typer.

Cupcakes tänkte jag först inte tipsa om just idag, men de här var bara alltför söta (och läskiga)!

På tal om cupcakes är det rysligt roligt för stora och små att pyssla ihop läskiga creepcakes, där all din störda fantasi får leka vilt.

Vad är halloweenfirande utan godis?

Bästaste sidan för all halloweeninspiration man kan behöva såhär i oktober, buu.nu.


Och till sist; ett litet klipp från världens bästa film.




 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar