tisdag 11 september 2012

Cupcakes x 300

Hej alla fina sockerbagare (och alla andra med såklart)!
Nu är jag äntligen på plats igen!
Som jag skrev sist så blev här ett hejdundrande muffinsbak förra veckan. Vi hade vip-kväll på jobbet för alla våra glada kunder och jag fick i uppdrag att fixa smarriga minicupcakes till allihop. 300 stycken godingar totalt. Ni kan ju ana att jag stod i köket ganska många timmar och rörde i mina vispskålar... Men riktigt riktigt roligt var det! För en tjej som inte vet nåt bättre än att baka godsaker i sitt lilla kök passade det ju perfekt! Och extra kul kändes det att de blev så uppskattade.
Vem kan motstå en söt liten cupcake i handen?

Här kommer lite bilder för er som tyvärr inte fick smaka.

Berg av muffins i vardagsrummet

Inväntar servering
 

 
 
 


 

1 kommentar:

  1. Wiieee! Va smarriga de ser ut! Kan tänka att alla gick åt... :D kraam Malin

    SvaraRadera